在北京

Framme!

Vi är galet trötta men vid gott mod. Vårt första inköp i Kina blev färgglada strumpor. Och vi har ännu inte hittat något bra nudelställe. Men, Ayi berättade idag att Muslimhaket inte har stängt utan bara flyttat. Till Beixinqiao! Det är jättenära! Ligger bara vid tunnelbanan, så vi ska ut och leta om en stund! Det vore så kul att äta dingdinnudlar igen! :D

Nu tjatar Simon på mig att sluta, så jag hör av mig bättre senare. Men nu kan ni sluta vara oroliga. För resan gick bra och vi mår bra :D

Kramar till er alla!


Emma

P.s. För er som är intresserade kan jag meddela att jag och Simon sjöng 在北京 när vi landade. Tufft eller vad? D.s.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Sjöng ni för att ni var glada att komma tillbaka?

Tack för att Du hörde av Dig.

2011-02-21 @ 20:57:29
Postat av: Mozter ...

Hej o hopp ! :-) Glatt var det här i alla fall :-)



O det där betydde på svenska det ni sjöng ?? :-s



Hälsa Simon så mycket.



Kram kram från oss :-)

2011-02-21 @ 21:35:27
Postat av: Frida

Hurra! Vad skönt att ni kom fram ordentligt!! :D



Saknar dig redan, och jag lovar att jag ska maila dig och uppdatera dig om min tillvaro (även om den egentligen är samma som innan)!



Ge Simon en stor kram från mig!



LÖW! <3

Postat av: Frida

Hurra! Vad skönt att ni kom fram ordentligt!! :D



Saknar dig redan, och jag lovar att jag ska maila dig och uppdatera dig om min tillvaro (även om den egentligen är samma som innan)!



Ge Simon en stor kram från mig!



LÖW! <3

2011-02-21 @ 21:50:44
URL: http://frogprince.blogg.se/
Postat av: Brüschan

Fint att det gått bra.

Dåligt att du inte är i Sverige.. :P

Vi hann ju inte gå på vattengympa heller!

2011-02-23 @ 23:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback