Tokyo by night

Sista natten i Tokyo.

Har varit inne på skype, men eftersom det skiljer så mycket i tid antar jag att det har varit svårt att vara inne samtidigt som er. Vi får helt enkelt ses hemma i stället :)

Idag hra jag äntligen fått med Pelle till Tokyos historiska museum. Eller snarare, ett museum om hur Tokyo var fram t om tiden efter andra världskriget. Denna ypperliga tvättmaskin var den första att tillverkas i Japan efter kriget. Tuff eller hur!







Ännu tuffare saker! Vet inte om den är äkta, men den såg sliten ut.


Nu får ni inte fler bilder, för nu ska vi sova!

Jag landar på måndag kl 13 och kommer komma till Terminal fem.
Åker i morgon kväll 20:50 från Narita, Tokyo. Ska åka i ett dygn och är smått nervös. Att flyga till Tokyo från Taiwan gick tokbra. Men... Jag sov hela vägen eftersom jag bara hade sovit tre timmar natten innan. MEn nu kommer jag vara rastlös hela vägen. Får se hur det kommer gå. Har i alla fall lyckats få tag på en nackkudde med extra stöd (provad och klar) och en ögonmoj så att jag kan sova utan att få nackspärr igen!


Glad första advent allihop! Hoppas basaren var fin och att ni har haft det trevligt!

Jag fick förresten en julklapp av Pelle idag. En katt-"tavla".


Godnatt!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback