Solförmörkning

Idag har mamma suttit och valt ut låtar till sitt superparty. Vilket har lett till att jag har ett galet potpurri av låtar i huvudet! Tyvärr har dock Total eclipse of the heart fastnat riktigt ordentligt. Kan det möjligen vara så att min hjärna undermedvetet går och väntar på denna film?

Man vet ju aldrig... Den har hur som helst premiär den 29 juni. Jag är väldigt nyfiken på hur regissören har löst vissa delar ur boken. Ska bli spännande att se.

Är det någon som är sugen på att skriva en miniuppsatts istället för mig? Inte? Den ska in på måndag... Senast kl 13. Är inte allt taggad på att skriva den! Blä! Men, det är tenta på onsdag, så det är bara att göra!

Håller på att titta efter en liten och bra bärbar dator som jag kan använda i höst. Det är en djungel! De som är fina (läs färgglada) är dåliga, och de som är bra är antingen för dyra eller jättejättejättetåkiga! Dilemma!!!


Nä, en uppsatts skriver inte sig själv...

Mors!
Emma

Dagens ord:
[máng] betyder upptagen. Vilket jag är fram till den 24 maj då jag åter igen kan börja leva ett normalt liv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback