Roooooosa!

It's MINE!!









Detta är den dator jag har köpt för mina födelsedagspengar. Tokfin och jättjätterosa! Den heter för övrigt  Rosa i vårt system. Jag är så rolig!

Imorgon ska jag äääntligen träffa Frida! Har varit så sjuk innan att jag inte orkat ta mig utanför dörren när vi har haft våra förra dater. Hemskt men sant. Men i morgon smäller det!

Saknar Rebecca och David dok... Dåligt dåligt!

Sova nu och packa ihop rumme imorgon inför flytt till Taipei.

/Emma, nu med läppglansfärgad dator!

P.s. Den glittrar... :D :D :D :D

 


Kommentarer
Postat av: Mormor

O, vad roligt att Du har köpt en så fin dator. Jag ser verkligen fram emot att få lika många mail från Taiwan som jag fick ifrån Kina. Jag hoppas att vi syns innan Du åker.

2010-07-20 @ 19:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback