Taipei 2

Fortfarande i Taipei.

Blir galen på hur dåligt min dörr är isolerad! Hör varenda grej i koridoren. Värst är när folk går in i sina rum. När man kommer in ska man lägga in sin nyckel i en grej som skriker (piper jättejättehögt) för att få el. Och eftersom dörren är lövtunn hör jag allt och vaknar varje gång av det där... Så dumt!

Dessutom laggar mitt internet hela tiden! Ska klaga idag. Jag betalar ju massor med pengar för det här rummet och då vill jag ha internet! Får sitta och ansluta en gång i minuten om inte mer och så ska det inte vara! Och när jag väl ansluter så ansluter datorn bara en av tio gånger. Så av min internettid går ca 50% till att bara ansluta! Det är fel!

Magnus bör landa snart. Ska se om han orkar maila idag eller om han är mörbultad.
Fruktansvärt varmt idag också. Man ser likom inga på gatorna eftersom det är så varmt! Och så blir det kolsvart vid 18.30. Jättekonstigt!

Nu ska jag försöka hålla mig vaken men hela kroppen skriker SOV! För mig är klockan ca 5, men i Taiwan är hon vid lunch... Blä.

/Emma, nu biter men med hopp om att det ska gå över.

Kommentarer
Postat av: Mormor & Morfar

Hej Emma! Så roligt att se Dig. Tråkigt att internet är så tråkigt. Hoppas att Du vänjer Dig vid alla ljud så Du inte hör dem senare. Vi hörs vidare förhoppnkngsvis.

2010-08-20 @ 14:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback