tvåtiotvå

Ja, nu är jag tjugotvå. Eller som man säger på kinesiska, tvåtiotvå. Dagen då det begav sig hade jag kafferep! Fantastiskt! Mågna många kom, och det blev helfullt!


Två av dagens fina kafferepsgäster; Erica och Jonna! <3


Hittade precis den här. Tyckte den var lite ball! Ser photoshopad ut.
Den är hur som haver från julafton hemma hos oss. Jag, kusin och Linen.
Lägg märke till mina balla strumpor! Dem är från Kina och har en enorm
ful flodhäst på foten. Men det bästa av allt är texten. Den lyder:
A hippo is relaxation! Är det inte underbart så säg!


 















Och sist och faktiskt minst ger jag er en liten slökorv!
Håll till godo!                                                          

Nu bär det av till universitetet och sen S:t Tomas för att jobba!


Tjollahopp!


Dagens ord:
腊肠狗 [la4chang2gou3] Betyder Tax, eller ordagrant salami-hund!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback