Xianzai, ye meiyou wode Qingxu. Bian ba!

Hemkommen från Norrland och bitter över att inte få spendera lördag (då jag och Simon varit tillsammans i ett år) med Simon. Biljetterna är för dyra...

En rolig sak dock är dessa bilder (som kommer så fort bilduppladdningen fungerar på blogg.se) som jag hittade på Uppsala Stadsteaters hemsida från föreställnigen Knutby som Pelle medverkar i. Han är en statist med repliker (enligt David heter det nåt speciellt, men det har jag glömt).

*Simulerar bild*

Nu ska jag gå ner till källaren och jobba i ett rum som luktar död råtta till följd av en stor läcka från avloppsrören. Yippie!

//Emma

Förresten, var och tittade på en kinesiska film med Simon i Östersund. Den heter Lust Causion ochm är knasbra! Om nån ser detn som dvd, tala om det för mig, för den vill jag ha! Kvinnan som spelade huvudrollen fick yrkesförbud i tre år till följd av denna film. De är allt bra hårda i Kina, för inte var den här filmen mer ekivok än andra västerländska!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Men Du fick ju var tillsammans med hela familjen i stället. Kanske lite kompensation och han fick ju vara med telefonledes.

2009-03-09 @ 19:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback