Sheng qi le!

Har varit ledig idag och haft tokont i huvet. Tvättat tvätt och diskat disk, men inte städat mitt rum som jag verkligen borde. Bytt lakan dock. Har också försökt spela gitarr. Gick ganska bra under omständigheterna. Lär mig sakta men säkert.

Började titta på La vita é bella, Livet är underbart, men jag kroknade. Simon hävdar att den är vacker och helt klart sevärd, men jag orkade inte. Åt glass som jag tydligen inte tålde. Så jag orkade inte sitta upp i en jobbig stol. Konstigt det där, tål vissa men inte andra och jag kan inte se nån kopling mellan de olika typerna av mat jag kan och inte kan äta.

Nu, är det badtajm. Nästa helg ska jag till Uppsala och hälsa på Da Pells. Ska bli kul, och sen helgen efter det kommer El Simski. Kul i kvadrat!

Bada var det ja....

Vill till Kina, men har inga pengar. Har troligtvis ett sommarjobb till i sommar i kyrkan. Det är bra.


//Emma

P.s.om det är någon som är ledig näst nästa vecka och vill hjälpa till med att spela teater för barn kan ni ringa mig! D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback