Finbesök från Motala!

Hej hela världen!

Kan nu stollt meddela att jag har klippt Simons hår!! Hurra hurra! Och det blev snyggt och uppklippt! Fint fint! Inte risigt!

Midsommar har varit bra. Den spenderades på Holiday Club i Åre. Kallt som sjutton, men fint! Vi åkte även upp till Åreskutan. Jättefint! Har velat göra det länge, men när jag har varit i Åre har jag haft ansvaret för mina ungdomar, och då kan man inte sticka iväg och åka kabinbana. Men nu så, nu har jag åkt! Det kan jag rekomendera alla att göra!

Igår var jag och Simon på loppistour. Vi skulle hitta en vitlökspress som inte tillverkas längre. Vi lyckades väl sådär... Vi var ända borta i Brunflo och letade, men som det alltid är hittade vi pressen i själva Östersund city... Där hittade även jag några fynd, lugn mamma, inget stort och gräsligt! Klenätjärn blev det! Fina fina! Så nu måste jag lära mig baka klenäter. För det vill jag ha till jul :)

Snart kommer Walter och Gittan hit! Eller, ja inte hit, för jag är fortfarande i Östersund, men till Stockholm. Ska bli så kul och träffa dem igen!!
Vecka 27 kommer bli knasjobbig!
1/7 fyller Frida 21 och har kalas. Jag jobbar till 22.
2/7fyller moromor 75. Jag är kanske ledig.
3/7 fyller Pia 30. Jag jobbar.
4/7 har både mormor och Pia kalas, och jag jobbar till kl17.
7/7 fyller Cecilia 60.
Och stax efter det fyller Eva 65!(?)


Nu bär det iväg i den varma Östersundsdagen, Simon pockar på min uppmärksamhet.

//Allas eder Emma

Kommentarer
Postat av: Peder Almundsen

Hej!

2009-06-28 @ 13:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback