Kina finns kvar!

Kan meddela att det verkar som att Kina faktiskt står kvar. Simon ringde i morse till Ayi! Kul va! Hon, Liangxiao och Shushu mådde bra. Först trodde hon att Simon var i Kina och att det var därför han ringde. Men sen berättade han att vi antagligen åker till Kina i sommar, och då blev hon glad. Tyvärr hade de m inte fått vårt brev. Tråkigt. Men Simon skulle ringa igen och läsa upp det för Ayi.

Kul kul!

Hade Frida och Bror här i torsdags på mat à la Kina! Kul, Simon var så otroligt duktig och lagade maten! Tack tack och återigen tack! Det var kul! Massa med skratt, så nu lär jag leva tills jag blir hundra!

Lördagsgodiset väntar på att bli inköpt!

Tjipp och hej
Emma

P.s. Meiyou Qingxu som jag skrev tidigare betyder ungefär det finns ingen Simon eller ingen Simon. Så, nu vet du moster! D.s.

Kommentarer
Postat av: Mozter

Ja då vet jag Emma ! Tack för den översättningen ! :-)

Kram kram

2009-01-17 @ 20:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback