Fil med mosad banan

Amentje-en!

Det var ett tag sen nu... Denna höst har varit så knasig!

Idag har jag varit duktig. Planterat om massor av blommor. Tog för ett bra tag sen många skott som jag nu har planterat. Hoppas de klarar sig. Det är egentligen lite för kallt för att plantera skott i vårt hus. Speciellt i våra fönster. Planterade bla om en basilika och de ska ha det ganska så varmt och igår kväll var det 16C i mitt rum. Inte Tropikerna direkt ;)

Jag och Simon skickade ett brev till Ayi, Shushu och Lianxiao i måndags. Hoppas det kommer fram okej. Vi busade lite med familjen för vi skickade med en dvd med lite knäppa inspelningar gjorda av mig och Simon. Bland annat från Grimstaskogen. Vi får väl se om det går hem ;) De blir nog i alla fall glada över brevet. Det var inte det mest avanserade, men det är i vilket fall ett brev skrivet på kinesiska! Det är lite ballt!

Nu ska jag försöka äta lite mer fil ovh en mosad banan. Spände tandställningen i förrigår... Ajaj. Annvänder nu mer en gummisnodd på natten. Snodden ska dra ihop tänderna, vilket känns som att man pressar ihop tänderna hela natten lång. En ganska så oangenäm känsla på morgonen...

Filen hägrar.


//Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love blooool!

2008-11-28 @ 22:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback