Sovmorgon

Idag har vi sovmorgon till kl 13. Markligt. Vi har aldrig haft sovmorgon innan. Anledningen till att vi har sovmorgon ar att vissa kom hem sent igar och darfor ar trotta. Vi andra (las Simon Morgan och jag) kom hem i lagom tid innan for att acklimatisera oss igen... Men jag ar inte bitter!

Ber om ursakt for mitt stavande i foregaende inlagg. Det var hysteriskt mycket stavfel. Var ganska stressad nar jag skrev, fingrarna gick nog lite for fort tror jag.

Inatt fick jag sova ensam. Helmysko! Har blivit sa van att ha en Sofia bredvid mig. Hennes paron ar i stan sa hon sov med dem pa deras hotel. Det var ratt mysigt faktiskt, jag kunde gora saker som jag brukade gora i Sverige. Jag lag och late i en timme och bara myste. Jag kunde gora saker i min takt och slacka nar jag ville. T om ta hur mycket plats jag ville (i sangen da)!!

Mamma, angaende min tvatt... Hurru sager jag bara! Jag har typ fem trojor att variera mellan, typ 7 par underklader och fem par strumpo och tva par jeans! Dessutom maste allt HANDTVATTAS! Och nu har jag varit borta i en vecka. Klart att jag hamnar efter! Vore konstigt annars! Dessutom maste jag varma vatten en timme innan jag ska tvatta, och sen far jag valja mellan att duscha eller tvatta... You do the maths!

Men jag ska inte klaga. Vi har i alla fall en dusch! Elina och Beatrice har ett kar de dessutom ska spara vattnet fran.
Frukosten idag bestod av varm mjolk med havregryn och socker. Jag forstar inte all denna sothysterin! Allt innehaller socker i kina! Superackligt pa morgonen!

For ovrigt har jag inte mycket mer att saga. Eller jo, tack for att ni skrek at mig! Det kanns bra.

Idag ska David ringa!!!!!!! WIE! Bukade prata ca 10 timmar i veckan med honom och nu har jag itne pratat med honom sen jag akte fran Arlanda! Fatta om jag saknar honom!! Men nu ar det bara 8-10 timmar tills han ringer! IKIKIK!!

Tjipp och hej. Nu ska jag leta efter den minst smutsiga trojan. Strumpor ar redan kort, far nog bli raggsockor.

Emma, nu med en kines hygien.


Kommentarer
Postat av: Beccan

Åhå!

Usch...det snöar hysteriskt här! Jag vill ha vår!! Bajs också. Och förresten är det inte alls roligt att sticka! Usch!

Fast du är ganska bra, fast du är kines...dumma kines-blol.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback