14 mars

Idag ar det mindre an en manad kvar tills jag inte langre ar tanaring! Det ar jattekonstigt! Jag kommer inte langre att vara 20- jag kommer att vara 20!

Markligt, lilla jag!

Det slog mig igar att jag ar nu (nastan exakt) lika gammal som Helena var nar jag kom! Det ar skumt!

Borjar fa lite angest infor presenter till alla er. Jag har inte hittat nagra sjalvklara grejer att ta med hem, dessutom ar min vaska liten! Problem problem!

Den 7 maj gar Transmongoliska jarnvagen fran Peking. Kl 7:30 ar det avgang och jag planerar att befinna mig ombord. Efter sex dygn anlander vi till Moskva dar vi kommer (troligtvis) ta ett tag till Finland nan stans och sen buss, tag och bat. Seeeeeen ar jag hemma igen! Sa jag uppmanar min familj att skicka mycket med massor varma koppen till mig! Adress och hur det ska skrivas finns pa kinabona.blog.se. Elina har lagt upp bild som det bara ar att printa ut. Men seriost mamma och pappa, kan ni skicka lite vegetariska varma koppen och annat torrt som jag kan kaka pa taget. Nudlar i tva veckor pallar jag inte. Och varmakoppenprylar existerar inte i Kina.

Det var val allt. Sitter och snorar som en tok. Maste ga och snyta mig. Urk! Har lov i eftermiddag, da vill jag inte vara sjuk!!!

kram Emma

P.s. kan ni skicka lite GOTT svenskt godis (las vaniljfudge med russin)? Kinas godis ar trakigt! D.s.

Kommentarer
Postat av: Mozter!

Hej Emmski ! Vad fin sidan har blivit. Ja visst är det lite skumt att du är nästan lika gammal som jag var DÅ! Hmmm.. men vad säger det om mig nu då ???
:-(
Kram i mängder

2008-03-15 @ 10:02:54
Postat av: Frida

I MISS YOU! Och jag fick ditt brev! Tack för den fina gåvan; så mycket kinesiska pengar har jag aldrig ägt förut! ;D

Postat av: Anonym

GODIS????
Vet du att din mamma är tandsköterska..... :)

2008-03-17 @ 12:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback