Diktera

Ja... Det var ju det där med bloggen...

Det har varit så mycket på sista tiden att jag inte har hunnit ta mig en stund framför datorn. Allt det här snurret med att försöka få ihop min tillvaro med högskoleansökningar som krånglar, svenska språket, resor till Östersund och pengar som absolut inte finns. Men, just nu lyckades jag hitta en liten liten lucka i min annars så tighta vardag.

Vad har hänt då? Jo, jag har bland annat sökt till Högskolan och kommit in på Arkeologi. Kruxet är att jag hellre vill gå på en kinesiska steg två och för att göra det måste jag helt söka om och skriftligen avsäga miig min anmälan. Det väntar jag besked på nu. Det jobbiga är bara att om jag inte får det beviljat innan den 28 mister jag min arkeologiplats, och de är väldigt svåra att komma in på. Förstår ni mitt dillemma?

Så fort jag lyckas komma fram till min dator kan jag lägga upp lite bidler från helgen i Halmstad.

Nu ringde Simon. Måste py-ys som man säger på norrländska :P

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback