PANIK!!

Hej värld!

Inatt trodde jag att jag skulle dö. Helt seriöst. Pelle sov över och mitt i natten (ca kl 4) väckte jag honom för att han skulle lyssna på mitt hjärta. Jag trodde jag hade en hjärtattack. Snacka om att jag har blivit prillig inför den här resan! Jag kan inte sova längre och enda sen i gårkväll har jag gått omkring i ett obehagligt grått fluff! Ett fluff som gör mig bedövad, trött, illamående och panikslagen och totalt säker på att alltsom kan gå fel kommer att gå fel. Det är en oskriven lag!

Ik! Jag vill h amitt folk med mig! Jag vill inte åka ensam. Jag är en flockmänniska.

En bra sak är i varje fall att jag ska sitta bredvid överste Grönsvalls. Bra bra.

Men ik!

JAG ÄR NERVÖÖÖÖÖS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Klippte mig idag. Min frisör, som jag börjar få krupp på, klippte inte alls så kort som jag ville ha det! Morr på henne! Men men. Jag får väl se ut som en hottentott i Kina. Inte mycket att göra åt.

Frid och Freud som Anna i min klass skrev.

//Emma, nu med neurotiska ryckningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback