19 september, onsdag

Hej värld!

Idag är det snart i morgon :P

Idag har varit en oproduktiv dag. Den skulle ha varit bättre om
*Anette var där hon skulle den tid hon skulle.
*Jag inte somnade och sov bort min pluggtid.
*Jag gjorde ordentlig middag istället för spagetti.
*Jag handlade färska grönsaker och mjölk.
*Jag fick pengar till grönsaker och mjölk.

Typ det.

Dagens tecken:


Det betyder kärlek. Fast det är en sån grej som de flesta redan kan. Har man nån grej med ett kinesiskt tecken brukar det vara kärlek eller lycka.

Nu ska jag fortsätta min teckenläxa. Bara 14 tecken kvar... Kommer inte få sova i natt. Snacka om intensiv intensiv-kurs! Orkar inte göra lunch till i morgon, det får bli havregrynsgröt. Yummi!

//Emma, ruidianrén.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hang in there!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback