23 maj, onsdag

Hej värld!

Slutproduktionen är slut, skolan närmar sig sitt slut. Känns ganska overkligt. Ska bli himla intressant att se vart jag hamnär nästa år. Har ingen aning! Allt som händer efter den 8:e juni är helt ovisst. Har inte ens lyckats få tag på ett sommarjobb. Skamligt! Rätt frustrerande också. Behöver pengar!! Vad ska jag göra annars liksom? Gå hemma på tomten och loda. Kul! Not.  Jag vill till London och Paris, men för att åka måste man ha pengar. Suck.
nån som har ett jobb åt mig?






V?r slutproduktion


Kommer bli konstigt att slippa klassen. Mycket skumt. Vi är så tighta.

Förresten, jag fick VG i sång! Jäj för mig!
Nu mer plugg.



//Emma, nu med hårig katt i knät

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback