4 mars, söndag

Hej världen!
Nu är jag hemma igen. Skönt och tråkigt!
Det har varit så underbart att vara i fjällen. Vill tillbaka. Alla konfirmnader frågade på största allvar om vi inte kunde vara kvar några dagar extra. Så sött! Det känns jättekonstigt att sova helt ensam i mitt rum. Har blivit van vid att ha en rumskompis. Konfirmandgänget är det bästa jag någonsin haft! De är helt otroliga! Så tråkigt att inte få busa med dem på jättelänge. Eller, jag får vänta tills i påsk.
På onsdagar har vi ungdomsmässor i kyrkan. Och på onsdag kommer det några munkar från Taize!!! COOLT!! Och i höst ska vi åka dit!! Det har jag drömt om i många år nu! Yippie!!! Äntligen har Bengt gett med sig! Undrar bara om han tänker åka med. Det får vi se. Hoppas det i varje fall.

Vi hade melodifestival på lägret. Vi ledare var pausunderhållningen. Vi hade tagit Carolas låt  "Evighet" och gjort om texten så det blev "Säkerhet". "Det finns i varje stavtag." Ha! Vi var bäst! Sen hade vi en lagtävling också. Mitt lag vann! Kan i och för sig bero på att jag pushade mitt lag otroligt hårt, men i alla fall. Jag ville vinna. Det stod Årechoklad på spel!!

För mer info kolla här
http://kall07.liganvallingby.se/  Det är Ligans (Svenska Kyrkans Unga i Vällingby) blogg.

Tack och hej, vegetarisk leverpastej
//Emma

Kolla även här. Det är Ligans officiella blogg. Bra grej!
http://liganblogg.liganvallingby.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback