30 juni, lördag

Hej värld!

Just nu är alla otroligt otolleranta, idiotiska och inkompetenta! Så därför bör alla hålla sig undan från mig.

För övrigt är jag tillbaka från Rebeccas landställe. Det var urmysigt! En av dagarna visade Becca mig en jättehäftig plats där man knapt såg var gränsen mellan himlen och vattnet gick. Så häftigt. Kan lägga upp en bild när jag är vid min dator och har laddat över bilderna till den.

Idag däremot har jag varit och fikat hos Mikaela. Sen gick jag hem... Motion... Men det tar va 35-40 min att gå... Lite jobbigt. Det tar förresten bara typ 3 minuter med bil. Det dumma är att det inte går någon buss mellan oss. Eller, jo, men den går tre gånger per dygn... Vid sju på morgonen och vid fyra på eftermiddagen. Inte så vidare värst bra tider, men den går i stort sett från dörr till dörr.

Nu ska jag iväg på äventyr och spöa skiten ur alla dumma männiksor!

By the way, sa jag att jag kanske ska åka till Kina och plugga i vår? Inte? Men det ska jag kanske.


//Emma, the superhero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback