4 juli, onsdag

Hej värld!

Ikväll ska jag skriva klart min ansökan och sen... sen ska jag SLAPPA!! Haha!
Det har jag inte gjort på så länge! Har sovit i genomsnitt 5 timmar per natt ett bra tag nu. Äntligen ska jag gå och lägga mig i tid!

Jag har kommit in i en sakna Cheezy fas. Kan knappt titta på gamla foton av henne... Det gör så ont. Det kanske är svårt att förstå för en som inte har haft ett tillgivet husdjur, men det gör verkligen ont. Jag saknar henne konstant. Det går inte en timme utan att jag tänker på henne. Hon var min bebis och bästis. Hon var villkorslös. Och nu har jag inte det där som jag trodde jag skulle ha i femton år till...

Saknar min lilla söta skatt.


Kommentarer
Postat av: Simon

Förstår verkligen att du saknar henne. Katter är en av de saker som ligger allra närmast hjärtat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback