2 juli, måndag

Hej vänner!

Jag är återigen på jobbet... Detta förjävligt tråkiga jobb!! Arkivering och arkivering.... Det är allt jag gör! Jag är så trött på ritningar nu att det snart sprutar ritningar ur öronen på mig! Men jag får pengar. Så, jag håller mun och kämpar vidare.

Igår fyllde Frida år. Yippie för Frida!! Hurra hurra!! Och idag fyller mormor år. Hurra hurra! Jag har bakat brownies till mormor. Frida har jag ingenting till än. Men snart så! :D Den som väntar på nåt gott. Eller... hoppas hon tycker om det hon får. Ska bara försöka införskaffa det innan torsdag för då ska vi på BIO!!!! Ooooh! Jag längtar så! Det var så länge sen jag träffade Frida och gick på bio. Två schysta flugor i samma smäll! Fast Frida är ju ingen fluga, men i alla fall.

Nu borde jag fortsätta... Har typ slöat bort en timma här på jobbet idag... Det betyder mindre pengar... Blä.

Förresten. Har jag berättat om Bona Folkhögskola? Om inte så ska jag berätta mer om den sen. Jag hoppas på att komma in där och om det är nån som är intresserad är det här deras hemsida. www.bona.nu
Besök om ni är nyfikna.


//hopp och hej, jag är en tråkig tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback