Tisdag, 30 januari, 23:07

Hej Värld.

Dagen idag har varit lång. Började med en försovning som övergick i ett maraton till bussen. Efter det hade jag en redovisning i skolan som gick sådär. Var så seg i huvudet. Kunde inte tänka.
Efter det hade vi interpetation. Kul. Har blivit indelad i sånguppvärmningsgrupp. Hamnade i en bra grupp. Sedan sjöng vi One från A courus Line. Jag älskar den låten. Riktigt bra. Lite synd bara att jag står bredvid en tjej som sjunger som en megafon (och gärna lite falskt så att det skär i mina öron). Svårt att hålla tonen då.

Hem och äta lunch. Somnade... Har sovit genomsnit 4,5 timmar per natt nu i flera nätter i rad. Det är dåligt.

Konfa! Kul! Synd bara att det går en skolkepedemi i vår grupp just nu. Det är liksom så tråkigt när det fattas personer. Men men, man får glädjas över de man har i stället! Oh, just det ja, jag fick en present! :D De hade glömt att ge mig min julklapp, så jag fick den idag. Superschysst! En bra bok om hur man leder andakter (faktiskt, det är väldigt bra att ha) och presentkort på 350 spänn. Det är till valfri affär. Schyrre alltså!

Sen piano. Ulla är bäst! Hon förklarar så bra. Jag har nämligen varit så dum att jag har gett mig på boken "Elementär Musikteori". Den är tråkig och utan förklaringar. Så Ulla har en föresäsning varje gång jag har piano nu mer. Väldigt snällt.

Projektarbetet nu... Är egentligen för trött, men jag måste. Keramik med Becca i morgon!! Yippie!

//Emma


Projektarbete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback