8 augusti, onsdag

Hej värdl!

Åh vad jag är dum! Ville bara reda ut det. För dum är jag! Jag skällde på Fedrik på vad som visade sig vara felaktiga grunder. Oj oj oj vad dum jag är!!

Var ute med David igår! Oj vad skönt att träffa människor som inte sitter vid datorer 8 timmar per dag. Jag hade jättekul med David. Vi fikade (någonting som jag inte gjort den här sommaren!! Fy på mig! Att fika är ju en måste när man har semester), gick runt i Gamla Stan, gick på Östasiatiska Museet (vilkens utställning jag länge velat gå på. Kinas trädgårdar, det låter ju spännande eller hur? Men Blurk! Maken till tråkigare utställning får man leta efter!) och sen, inte nog med att vi hade megamysigt så fick jag en flyttpressent!! Wie! Två jättefina hjärtformade krokar med sugproppar! Jättefina och jätterosa! Och sen vet ni vad som hände då?! Jag fick en till pressent!! Värsta julafton! Det var en supersöt ljussling med röda hjärtan. Båda grejerna har jag velat ha länge (David visste inte om det)! Koolers!

På fredag är det mys! Förstår inte hur jag ska hinna bara! Måste packa. Har knappt gjort det och på lördag tidigt på morgonen går lasset.... IK!!! Jaja, jag får lösa det på nåt sätt. Grejen är att jag ännu inte har några kartonger. Ett betydande problem.

Nu ska jag återgå till mitt arbete.

Morsning korsning.

//Emma, nu med välbehövd time-out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback