6 augusti, måndag

Hej värld!

Blurk!! Första dagen på jobbet... Sådär kul alltså. De som är ansvariga för det jag håller på med är fortfarande åp semester och det var dem som bad mig komma tillbaka eftere semestern för att göra grejer åt dem! Men suck vad smart. Not! Jaja, jag får pengar i alla fall.

På frerdag kommer mitt folk till mig! Yippie! Och på lördag åker jag till Motala för att flytta in mina grerjer i lägenheten söm för övrigt är världens finaste etta! Och på söndag åker jag tillbaka till Stockholm för att jobba klart en sista vecka och SEN flyttar jag på riktigt!! Scary stuff man!

FRIDA!! Jag längtar efter Frida! Har fått värsta Fridarycket. Mycket märkloigt måste jag säga. Inte för att Frida inte är en jättebra kompis och värd att längta efter. Det är mer min hjärnas besatthet av Frida just nu som är tämligen skum. Det är typ som när man får en låt på hjärnan, fast Frida :P


Och nu mina damer och herrar. Det ni alla har väntat på...... *trumvirvel*......

VI HAR SKAFFAT KATT!!!! Wie! Hon är så söt! Helt grå och skiftar i silver. Vi adopterade henne från katthemmet (
www.djurhjalpen.nu). Där hette hon Sötnos, men det känns ju lite fånigt. "Sötnos kom in och ät!" Nja. Men vi får se. Om ni vill se bilder gå in här-----> http://haakenbaad.blogspot.com/
Det är Pers blogg. Samma Per som Cheezy kom från.

Nu måste jag tyvärr jobba igen. Men det är bara 19 minuter till fikapaus!


//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback