15 augusti, onsdag

Hej värld!

Hej hej hemskt mycket hej. Ja, det har det verkligen blivit. Det är ett jättestort möte här på kontoret och bara söte killar. Visserligen är det lite äldre, vad kan de vara, 25, men söta får man tycka att de är.

Just det, jag har mailat typ alla i min släkt om att jag åker till Motala. Hitintills har bara folk från mammas sida svarat. Döm då av min förvåning när jag fick ett brev från min kusin Johan (brosra med Mats, fotografen ni vet.) med familj där de dessutom sa att de kanske har en soffa att låna ut! Kan det bli bättre?! Ja, det kan de lugnt bli, men det här är i varje fall väldigt bra! :P

Är lite glad idag. Jobbiga personer här på kontoret är inte här och jag har fått mycket jobbiga och svåra saker gjorda. Dessutom har jag hittat tillbaka till Rent som jag har varit ifrån et tag. Men jag har nu kommit på det. Jag SKA bli musikalartist. Jag vill verkligen det. Jag ska i varje fall söka till Sång och Teater i Sumpan nästa år med Becca, Frida skulle eventuellt söka.

Hopp och hej. Jag har tråkigt!


//Emma, nu med sallad i magen :D

Kommentarer
Postat av: Simon

Bra att det hår bra:)
Klart att ni ska söka:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback