Jilin

Nu är vi efter mycket om och men i Jilin. Ska försöka hitta de andra i morgon och förhoppningsvis kunna dela rum med någon tjej i klassen. Det vore skönt att dela rum med någon som har samma kulturella bakgrund eftersom rummen är ca 8kvm stora.... Men det verkar helt okej här.


Internet har krånglat de senaste dagarna, men jag ska försöka skypea så fort jag kan! Måste bara komma i ordning med rummet och sedan betala interneträkning så ska allt funka bra :) Just nu sitter jag på ett café och det är därför jag har internet, men det blir liksom dyrt att sitta och betala fika/mat varje gång jag vill ha internet....


Hör av mig mer senare, men nu vet ni att jag lever och har klarat flygresan från Peking och hit helt okej.

Kramar i massor!
Emma

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman!

Skönt att höra att ni är på plats.

Må så gott!

Kram

Mamma :)

2011-02-24 @ 15:53:00
Postat av: Mormor & Morfar

Så bra att ni flög. Vi trodde att ni åkte tåg. Morfar har haft den bärbara datorn med sig vart han har gått i dag så att han inte skulle missa Dig. Hoppas att Du är bättre från Din förkylning.

Kramar till er bägge!!!

2011-02-24 @ 18:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback