Regn

Jag är i Östersund. Och det väntas storma och regna något vansinnigt idag. Men hitintills måste jag säga att jag är besviken! Det regnade lite vid kl 08, men nu regnar det ingenting (kl 09.05)! Såg fram emot störtskyar av regn. Mest för att Hasse har två bra ställen i trädgården som man kan sitta på och ändå är skyddad från regnet. Det hade varit så häftigt i störtskyar! Misstänker att det ändå inte kommer att bli som regnen i Taiwan oavsett hur mycket det regnar i Sverige. Men ändå.

Snart ska jag försöka väcka Simon igen. Han ville ställa klockan på 07. Sen vägrar han gå upp! Själv gick jag upp kl 08-isch.

Har ätit frukost och gosat lite med Sesam (stooor katt som ser ut som Sötnos fast mer maskulin eftersom Sesam är en pojke) och nu sitter jag med min dator och försöka lösa diverse saker.


Hoppas fortfarande på regn.


Emma



Lägger upp en bild på Kevin (amerikan från Texas och politiskt insatt) och Simon (svensk från Östersund och har ett förflutet som politiker) i väntan på regnet. Håll till godo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback