Not yet!

Ojski-pojski!

Jag åker inte hem i morgon... Ojoj. Min lärare 晓静 ringde till flygbolaget för att kolla eftersom de ska ringa upp dagen efter. Då sa det att de itne hade fått in vår bokning. Och nu skulle det dessutom kosta massor med mer pengar att köpa biljetter så jag och Simon struntade i det. Jättejobbigt!
Men, en sak som är bra då är att vi inte har viktbegränsningen över oss. Bara till den grad att vi själva ska orka bära våra grejer... det är inte det lättaste. Min stora väska väger ca 30kg... Måste försöka att reducera min packning samtidigt som jag ska köpa en dvdbox till Linen (lovade ju) som väger ca två kilo... Ojoj, hur ska detta sluta? Nån som har lust att komma hit och hjälpa till att bära?

Idag eller i morgon ska jag förresten köpa en huzheng! Ett stort instrument med rätt många strängar. Ser lite ut som en surfingbräda med en akustiklåda. Coolt. Den är lika lång som jag (nästan i alla fall, 160cm)! Ska försöka hitta en med nåt blommönster tänkte jag. Simons har bambumönster. Finigt värre! Hoppas bara att jag lyckas pruta ordentligt. Man ska sikta på en tredjedel av priset, men det är svårt. Jag får så dåligt samvete eftersom jag vet att de tjänar superdåligt redan som det är! Men, jag avskyr att bli lurad!!

Bilder ja.. ska se vad jag kan göra. Just nu sover Simon och det är han som kan hur man gör. Jag är inte kokad, det är bara krångligt när man måste trixa och greja med rawformatet och massa sånt. Han ska lära mig nån gång. Mamma och ni, håll ut! Det kommer!

Yjipp och hej

Emma, nu med värmeslag av smogen och solen

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss puss Emma!
Roligt att du hinner köpa din"surfingbräda".
Hälsa Simon så gott!!!
Kram
mamma.

2008-05-02 @ 12:03:41
Postat av: Beccan

Inte kokad, men med värmeslag.
Kram bror!

Postat av: Meilan

Så jobbigt att Simons mamma är sjuk!
Synd att ni inte kan åka tåg hem!
Hälsningar till er båda!
Vi ses på Bona (kanske)!

2008-05-02 @ 23:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback