XiAn hagrar

Tankte bara snabbt tala om att jag idag (inatt) aker ivag till XiAn. Det blir nattag som avgar fran Pekings jarnvagsstation vid fem. Tror t om att det var 17.11. Hoppas vi hittar ratt och gar av pa ratt stalle! Vet inte om min mobil kommer fungera i XiAn, jag tror att den ska gora det, men jag vet faktiskt inte. Sa, bli inte oroliga om ni inte kan ringa mig pa ett par dagar.
I XiAn ska jag och Simon kolla pa bimayong, terrakottaarmen. Sa det sa! Qing har kommer vi!

//Emma, nu med stor hunger efter frukost

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta massor med bilder!!!
Kram mamma : )

2008-03-18 @ 08:16:34
Postat av: Ulrika

Hej Emma!
Jag har aldrig skrivit på en blogg förut; vet ju knappt hur det går till!
Tänk att du är på andra sidan jordklotet! Jag minns ju när jag kör dig och Marre i tvillingvagn i Huvudsta Allén mot lekparken :)
Du firar alltså din 20-års dag i Kina!!
Imorgon är det skärtorsdag här och vi åker upp till Jämtland bla för att hälsa på Marre som säsongsjobbar i Åre.
Stor kram från"din gamla dagmamma" Ulrika

2008-03-19 @ 10:52:02
Postat av: Linen

Hälsa armén från mig ^^
Vill också se den. Är så avis :P

Kram :D

2008-03-20 @ 21:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback