16 juli, måndag

Hej värld!

I morgon åker jag till Berlin. Kul kul. Ska kolla på Nefertiti bland annat. Och Ägyptische Museum. Dem är skulle de där tyskarna. Stava Egypten med Ä. Kommer hem lagom till Carolines födelsedag. Och sen ska jag sova hela resterande semestern! Sova sova sova!!! Så jag längtar!

Fick kort idag av Barbro (Pelles mamma) från studenten. De var helt ur fokus, men ett eller två blev bra. Dessutom så är det tanken som räknas. Gölligt värre.

Sista Harry Potter kommer ut snart. Ska bli spännande och se om han nu dör i slutet som alla har sagt. Det tvivlar jag ganska starkt på eftersom det mer känns som ett PR gippo. "Kom och läs! Harry, den mest omtyckta trollkarlen i hela världen kommer att dö!" Nja, det känns lite fel. Dessutom är Harry Potter en barn/ungdomsbok, då kan inte det onda vinna. Det är fel.

Nu, ringa Stockholms Universitet och böna och be om en pinkod som jag slarvat bort, sen packa och klippa mig kort! Kanske lägger upp en bild på hur det blev om jag hinner. Vi åker tiiiidigt i morgon bitti, så jag måste sova.


TJipp och hej

//Emma, nu med värmeslag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback