30 år idag!

Coolt!

Idag har mamma och pappa varit tillsammans i trerttio år!! Det är typ massor med länge! Fast, de blev tillsammans när de var 17, så det kanske inte är så konstigt. Men i alla fall! Trettio år!! De har varit gifta i 21.
Tänk att vara tillsammans med nån i trerttio år. Samma person dag ut och dag in. Det är ganska häftigt!! Så skulle jag också vilja ha. Det coolaste är endå att de fortfarande busar med varandra och pussas i smyg.

Yippie-ka-yay!

Snart ska jag bjuda på daimtårta för jag slutar i morgon (vi har ingen eftermiddagsrast på fredagar). Ska bli SÅ skönt att slippa åka hit! Inte för att det är tråkigt att åka motorcykel, det är det inte, men det är jobbigt med monotona tråkiga arbetsuppgifter. Dessutom är det så varmt att man kan dö!


//Emma, nu med kollosal träningsvärk i ryggen! IK!



Senare:

Såg just på
www.expressen.se att det är en kille på 35 år som har smittat två tejej med HIV... Alltså vad säger man?! En tjej var 14 den andra 47! Alltså inte speciellt gamla. Hur gammal tror ni 14:åringen hinner bli? Jag blir så arg!!! Det är fruktansvärt och straffet han får är tre år i fängelse och  800'000 i böter. Alltså ingenting!! Han har förstört deras liv. 14:åringen kommer aldrig att kunna ha sex! Inte kvinnan heller, men hon har antagligen levt livet som tonåring! HUR kan man göra någonting så avskyvärt som att förstöra två personers (och deras familjers) liv?! Jag försrtår verkligen inte.

//Emma, nu med vredesutbrott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback