Internetjakt dag 5

Hej igen!


På östfronten intet nytt.... Nästan...

Idag har jag äntligen lyckats skrika på internetsnubben så att han äntligen kom till mitt och Kajsas rum. Allt funkade jättebra och vi hade internet, så jag rusade iväg till vårt diagnostiska prov som vi skulle ha idag kl14 (kinesisk tid). Men när jag kom tillbaka till mitt rum efteråt hade det slutat fungera.
Jag sprang då och letade upp internetsnubben (igen...!!!) och efter massa ytterligare tjat och argt prat kom han tillbaka till mitt rum för att fixa. Men.... då visade det sig att det var kablarna som hade gått sönder. Och han (säger åtminstonde att han) ska komma tillbaka i mrogon för att fixa det... Så, nu har jag väntat i nästan en vecka med att få internet på mitt rum!!!! Han är så seg och arrogant den där datormannen!

Så snart kommer jag kunna gå in på skype igen! Håll ut lite till bara så ska det nog gå bra!


Många kramar!

Emma

Kommentarer
Postat av: julia från konfermations lägret

hej Emma! gud vad glad jag blev när jonna gav mig din blogg adress! det är jula (från konfermations lägret i jämtland, den korta tjejen som du lärde göra pappers tulpaner!) har föresten gjort massa pappers tulpaner av mitt matte häfte! (appropå ingenting!) nu när jag läser din blogg kom jag på (helt otroligt) att jag måste till kina! nje men jag har alltid velat dit! värkar ju så härligt! varför tog du inte med mig i din reväska!? och hur vågar du inte hälsa på mig medans du var hemma? saknar dig jätte mycket! hoppas du får internet. vi måste ses när du kommer tillbaka! jonna sa att du kanske kommer i juni, juli? stämmer det? jag har i alla fall blivit barn ledare i miniligan! super kul! jag älskar det, och nästa år vill jag jätte järna bli konfermand ledare!gud vilken lång kommentar! jag hoppas du ser det här, kommentera järna på min blogg om du vill svara! hej då och massa kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback