Fjö

Detta har hänt:

* Jag har äntligen gossat med Brors gosseråttizar!
* Har varit på möte med den Kinesiska ambasaden och Konfuciusinstitutet och blivit än mer förvirrad.
* Var i torsdagskväll på Tartuffe med fina Rebecca på stadsteatern och reckomenderar det till alla som känner sig träffade! Otroligt bra prestationer! Tartuffe var toksnubbig (som sig bör) och scenografin makalös!
* Längtar efter Frida och Pelle.
* Har hämtat sitt studentvisum.
* Har köpt påslakan och glömt att köpa ett underlakan som hon sen kan slänga när hon åker hem.
* Har jobbat varje helg i en månad (den kommande är inget undantag).
* Har äntligen lärt sig vad stipendium heter på kinesiska efter ett år av att ständigt ha glömt just det ordet!
* Har skottat garageuppfarten så att hennes armar känns elefantsuttna.
* Börjat simmat mer fltigt.
* Bestämt att jag och bror ska på vattengympa för att det är så tufft!


Och en hel del annat....

Ska klippa mig på onsdag. Vet inte riktigt hur än, men det löser sig nog.

Nu ska jag sova för i morgon ska jag upp tidigt!


//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback