Snart hem!

Idag har varit en jattejattejobbig dag!
Borjade med att jag hade valdiga problem med min mage, sa jag missade min tenta... Bajs... Och inte nog med det. Nar vi gick till dormet for att stada ur det sista sa blev det kaos!! Vi var tvungna att prata med Bajsgubben och han kravde oss pa 800 yuan for saker vi inte hade haft sonder! T ex fonstret!
Simon hojde rosten och svarade emot den har gangen, for aven idag blev vi kallade for lognare. Massa jobbigt. Lang historia kort. Vi hade inte sa mycket pengar med oss sa vi sa att vi skulle ga och ta ut, men vi gick hem... Jag tanker inte betala 800 for m=nagot jag inte gjort! Bajsgubben ar en psykopat! Valdigt otrevlig och lyssnar inte pa nar vi pratar. Sager bara att det ar omojligt och att vi ljuger.

Men, i morgon ska vi aka hem. Vi har overvikt men hoppas det gar anda. Kl04.30 kommer en svindyr taxi hit dar vi bor just nu. Klockan ar nu 23.14... Inte mycket somn..

Men men, nu ska jag forsoka sova bort min nervositet.


Kram kram!
Emma

Kommentarer
Postat av: admission essay

You should try to use special editing services. It'll help to make tyour articles better.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback