Lars Wallin, Grönan, Max.

Började gårdagen med att åka till Centralen och möta David tillsammans med Rickard (Simonbror) och Simon. Pojkarna åkte sedan vidare till Grönan och jag och David åkte till Waldemars Udde. Lars Wallin har en utställning där just nu och eftersom både jag och David ville åka gjorde vi det tillsammans.
När vi hade tittat färdigt ville även vi åka till grönan.... Så det gjorde vi :) Och gisses vad vi åkte! Jag köpte åkband så att jag kunde åka obegränsat, men nu har jag inte råd med något mer i sommar! För oj så dyra banden är!!
Det roligaste var nästan när jag och David gick till barnavdelningen och hittade Lilla Frittfall! Det var så fruktansvärt kul! Vi åkte säkert tio gånger! Och skrattade hela tiden! Vi lyckades även klämma ner oss i nyckelpigan, som även den var tokrolig!
Regnade gjorde det nästan hela tiden, men det gjorde inte så mycket. Jag köpte en hutlöst dyr engångsponcho så det hjälpte ganska bra.
Efter Grönan åkte vi fyra till Kungsträdgården och åt lunch på Max. Lyckades få dem att gå med på att byta ut biffen i ett minimål till en vegetarisk. Hurra! Jag orkar ju inte att äta upp ett helt veggomål, så det var jättefint tycker jag!

Nu ska jag strax gå upp till Vällingby för att påbörja min arbetsdag. Ska bara jobba fyra till, sen åker jag upp till Östersund. Pappa har tagit ledigt en dag (12/8) så han skjutsar upp mig på hojen och så har vi lördagen till att visa honom Östersund. Sen åker han ner på söndagen igen. Hoppas att det inte regnar bara!

Nu, jobb!


/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback