Hurra hurra hurraaaa!!

Igår fyllde världens bästa morfar år!


Tuffare morfar får man leta efter!



Knasigt nog slutade det med att jag och Linen fick varsin present och fika på morfars födelsedag. Men, vi hade firat morfar i lördags.
Däremot hade jag och Linen köpt en liten grod/kakmonster-bakelse och gjort ett kort till honom. Kan meddela att det varkede gå hem :)



Kinaförberedelserna går sådär bra. De fortskrider, men det går långsamt! För långsamt!
Vi kommer att åka någon gång mellan den 5/9 och 12/9. En kompis mamma hjälper oss just nu med att leta biljetter. Det är ganska svårt när man ska till så specifika ställen som vi ska till. Dessutom är det dubbelt så dyrt för utlänningar med inrikesflyg om man bokar som privatperson. Och det har vi inte lust med...

Nu ska jag äta fruktsallad med mamma! Gjorde även risgrynsgröt till middag för ett tag sedan. Men vi hade inte så mycket grötris, så jag hade i en del jasmine ris. Det är visserligen fel sorts korn, men det är ett klibbigt ris. Och det funkade helt okej.


I morgon fyller Simon 24 år. Han blir alltså 24 den 24:e :)


/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback