Taipei 27, Pappskilappski!

Tjoho!

Nu är han på väg! Om en kvart landar han på Taoyan airport :) Tjoho och tjohej!!

Det första vi ska göra är att gå till Gongguan tunnelbanestation och fylla på mitt t-banekort. För, skumt nog, kan man betala med sitt tunnelbanekort på sushistället och få rabatt! Helknas! Men, rabatt är inte fyskam! Så, mot Gongguan och sen MAT! Jag är så hungrig!

Fast, jag har prov i morgon, så jag måste försöka plugga gärnet nu innan pappa kommer. Han är här om en timme drygt.


Pratade med Simon i morse. Det var mysigt. Däremot hade han varit med om tråkigheter så det var inte vidare kul.
Tänker på dig och sänder goda tankar i alla fall. Puss!


För er som hängde med när jag bodde i Peking vet nog de flesta att jag var helt toknördig på Blades of glory.
En komedi med Will Ferrel och John Heder. Det var min Peking-film. Den gjorde mig glad oavsett. En måbra-film ála Emma.

http://www.youtube.com/watch?v=fM4yekiPo3w&feature=related



Men nu har jag hittat min Taipei-film! Anchorman! Tittar ofta på den och blir glad. Den är knäpp, störd och rolig. I samma stil som Blades of glosy. Också denna med Will Ferrel (som för övrigt är gift med en svensk tjej och har tre små söta pojkar med svenska namn.).




http://www.youtube.com/watch?v=Ip6GolC7Mk0


Nej, nu landar pappa om två minuter, det betyder att jag måste plugga nu. Fort fort!!

Må bra och njut av att ni inte är sjuka och att ni faktiskt kan åka buss även om den är sen. För vad spelar det för roll egentligen?





Kommentarer
Postat av: Brür

Åh! Hoppas du får det underbart med far din! vilket jag är säker på att du kommer ha.

Och att provet går bra.



Så kan jag tala om att jag idag kommer få tillökning. Wilmer och Wisconsin ska få en kompis. En liten Husky Roan med dumboöron som heter Puma. Hon har blivit utan bostad eftersom hennes matte blivit allergisk.

2010-09-30 @ 11:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback