祝你生日快乐!

Hej igen!

Nyhemkommen från ett totalt galet läger i Jämtland med superfina ledare!

Så, nu är jag helt slut! Min kropp strejkar på alla sätt och vis! Är tokförkyld, har nackspärr som inte är av denna värld, konstant huvudvärk och en massa annat otrevligt. Helt slut helt enkelt. Till råga på allt så ska Simon åka utt till Östersund på söndag och stanna där typ hela sommaren, så den sista tiden jag har med honom innan Taiwan är jag sjuk och tråkig... Kul! NOT!

祝你们生日快乐!
Igår fyllde Fwida 22! Tjoho och grattis!

Idag fyller mormor år! tjoho, får se om jag är pigg och fräsch nog att träffa andra människor. Vill åka till mormor för det var på tok för länge sen jag träffade dem!

Igår, när jag satt och åt frukost, kom Simon framhoppandes och sa:
"Kan du vara färdig att åka till Norrtälje om 15min? Jag ska köpa en elcykelgej där hos en snubbe!"
Jaha tänkte jag. Det är ju inte så ansträngade att åka bil så det klarar jag väl av tänkte jag. Väl i Norrtälje träffade vi Hanna på Ica! Tokgalet!
Men, det var tydligen mer ansträngande att åka bil än jag trodde för idag är jag verkligen sänkt av min förkylning! BLÄ!

Snart bär det av hit! Längtar verkligen!



Och för att förtydliga var Taiwan och Taipei ligger kommer här en karta. Taiwan är den lilla beige fläcken till höger om HongKong. Taipei ligger i norr på Taiwan. Nästan högst upp. Det är där jag kommer vara.





Nu ska jag försöka mig på att förminska berget av smutsiga kläder från lägret så min familj blir lite glad på mig :P
Linen får komma till min undsättning om jag skulle dö av ansträngningen!


/Emma

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vi saknade Dig. Krya på Dig. På sommaren ska man inte vara sjuk.

2010-07-04 @ 16:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback