Svärje

Hemma igen.

Lite konstigt är det allt att vara hemma igen. Och att gå från 27 grader till minus 25 grader var inte riktigt vad jag hade väntat mig.

Monas begravning var väldigt fin! Känner fortfarande att det var rätt beslut att åka hem till den.
Hävdar dock fortfarande att hennes kista var den tuffaste jag någonsin sett! Så sprudlande av härliga varma färger! Det var den som lös upp kyrkan! Dessutom ville hon ha ett litet titthål i kistan eftersom hon var så mörkrädd.


Nu till något helt annat.

Folk har undrat vad jag önskar mig i julklapp. Tycker det är så himla svårt att komma på! Men här är några förslag (mamma har en lista hemma med andra saker om någon känner fört).

* Leggins, olika färger mönster eller svart
* Raggsockor
* Toflor, Birkenstockstil. Alltså, vanliga klassiska med två remmar. Inget konstigt.
* Robert Gustavssons nya bok Från vaggan till Deadline
* Roliga hårspännen
* Twilightserie-saker (såklart :P)
* Hamburgartelefon (en sån som man viker upp)
* Retroporslin
* En underkjol som är som en sjöjungfru (mamma vet) från Triumph
* Ett dubbel(under)lakan
* Snygg vattenkokare att ta med till Vadstena
* Filmmusiken till Twilight och New Moon (har till Eclipse)

Jag blir självklart glad för vad som helst och förväntar mig ingenting speciellt. Att vi får träfas betyder mer!

Nu ska jag jobba vidare och sedan gp hem och fortsätta julstöket. Antagligen bara nåra fler Batmanpepparkakor! :D

/Emma

Kommentarer
Postat av: Mozter OCH Gudmor !!

Tack Emmski då fick jag lite tips:-)

Skönt att läsa att begravningen gick bra.Hoppas Simon kände det bra oxå. En väldigt fin tanke med Monas titthål. Hälsa <3

2010-12-19 @ 14:23:50
Postat av: Bobrororor

När åker du till Vadstena?

När ska vi ses?

Hur har julen varit?

Vad heter gurka på kinesiska?



Så många frågor..!

2010-12-28 @ 22:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback