Cancer och alkohol

Hej igen vackra värld!

Idag är min första dag som vaktmästare, på riktigt! Hitintills har jag bara gått lärling. Men nu, nu är det jag och Jocke som regerar S:t Tomas! Mohaha!! Eller, nä, det är fortfarande Helen som bestämmer, fast hon är ledig. Så tekniskt sett är det Elsie som regerar S:t Tomas eftersom hon är vikarierande krkoherde när Helene är borta. Men man kan väl låtsas lite :P

Nu sitter jag i kyrkovakten. Snacka om många nya människor man möter!

Ikväll eller i morgon åker jag till Uppsala och hälsar på Pelle. Beror lite på när jag lyckas stänga kyrkan och hur lång tid det tar att fixa Fridas present. Höll på med det en del igår, så det borde inte vara så mycket kvar att göra. Lite inhandling och flirtning bara.

Simon har fått för sig att han ska börja plugga matte C, fysik A och kemi A nu i sommar. Hoppas det lyckas. Det är ju jättebra att ha med sig i bagaget.
Själv ska jag bara jobba.

Dagen idag har gått bra. Inga större missöden :)

Nu ska jag handla till morgondagens fruckost som jag inte får vara med på... Eller får och får, jag ska inte jobba i morgon. Så ligger det till.

Tjipp och hej!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback