Masarin, jordgubbar, loranga och Haga...

Jaha... Så sitter jag här igen i kyrkvakten. Ganska mysigt faktiskt. Lugnt och många spännande människor att prata med.
Om en stund ska Simon komma med mat till oss. Han fick (i motsats till mig) sova ut i morse/förmiddags. Jag var klar att gå 07.00.

Fridas kalas i onsdags var kalas! Kul att träffa folk som man normalt inte träffar på länge! Och så kom Simon lagom i tid! Det var mycket bra!

Jag måste bara berätta om en av världens bästa böcker!! Fick den av bror i jul(i)-klapp.
Denna fantasticka bok! Måste skriva ett utdrag när jag kommer hem så förstår ni vad jag menar!
Btw, Pytteälgen rockar!

Läs läs läs läs läs läs den!!



Gårdagens ledighet spenderades i Hagaparken tillsammans med Simon och ett gäng myror. När det började närma sig klockan 19 gick vi bort och kollade på Loranga Masarin och Dartanjang. Vid serveringen hade de, vad annars(?), Loranga, masariner och godiset Dartanjang :) Lite kul så där!



   




Från vänster: Farfar Dartanjang, sonson Masarin och pappa Loranga.



Nej, nu hoppas jag Simon kommer snart, för jag är vrålhungrig!!


Tjipp!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback