Xinnian kuai le! Gott nytt år!

Statement:
Jag har världens bästa norrlänning!
End of statement.

Kl 15.00 kom vår traditionella nyårsfirare Henrik med familj hit och vi började förbereda maten inför supén senare på kvällen. Allt gick bra. Jag, Linen och Jonatan spenderade ganska mycket tid framför tv:n. Linen fick, i julklapp, massor med massor av Scrubs. 24 skivor tror jag det är. Många i alla fall. Och sen, närmare bestämt vid kl 18, ringde det på dörren. Självfallet blev vi alla förundrade, vem mer kan det tänkas vara. Vi vr redan fulltaliga. Så, nyfiken gick jag till dörren för att öppna... Och vem står där om inte Simon! Simon hade i smyg åkt ner (spenderat hela dagen på ett tåg) för att fira nyåret med oss! Superbäst! Så, därav mitt statement :P

Alla ni som jag ska ringa, det har varit totalt knasmycket. Har inte ens hunnit titta ordentligt på mina julklappar än. Ringer så snart jag kan!



Lunch nu. Mycket hungrig!

Emma, nu med en norrländsk inneboende <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback