Hen kuai! Haoba! :D

Snart snart kommer Simon hit! Längtar mig grön!

*Här skulle det vara en bild på Simon, men datorn strejkar. Bilden finns istället på elpiano.bilddagboken.se*

Har jobbat sen lite innan 8.00 i morse och ska jobba till 23.00 ikväll. Är det okej? Konstigt nog är jag inte trött än? Kan det möjligtvis ha med mitt stundande möte med en viss från kallare breddgrader? Vem vet?

Det blir i alla fall 15 timmars arbetsdag om det är någon som undrar.

Har spenderat de första 6,5 timmarna med att spela teater för barn i årskurs 4. Det är sjukt kul! De har så mycket kommentarer och är så livliga. Jätteroligt. Skulle inte vilja byta bort mitt jobb!

Tjipp och hej, nu ska jag gå och köpa yoghurt till middag (ja mamma, åt en ordentlig lunch!).

//Emma, eller ska jag säga MAria-Magdalena?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback