15 april, sista anmälningsdagen...

Idag är det den 15 april, vilket betyder att det är sista anmälningsdagen till högskolan. Jag gjorde min anmälan för ett bra tag sen. Redan i mars tror jag att det var. Men nu ville jag ändra en liten grej. Så jag gick in på www.studera.nu som sköter alla snmälningar för att. Men... Det är så många som gör sista minutenanmälningar så att hela hemsidan har kraschat! Hittade den här rubriken på dn.se. *Skulle varea bild här, men det går fortfarande inte. Titta på elpiano.bilddagboken.se istället* Tyckte det var lite kul. Fast mest tragiskt, för så här har det varit i flera flera år. De tre åren jag har kunnat söka till högskolan har det varit så, enligt Simon, alla hans fyra :P Att studera.nu inte köper en bättre hemsida som har plats för fler anvädare när detta händer år efter år!! Makalöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback