Harry Potter!




Har ni hört på maken!! Harry Potter och halvblodsprinsen filmpremiären flyttas fram till om ett år! I USA! Alltså kommer den at komma i slutet av nästa sommar! Jag dör av nyfikenhet! Så kan man ju inte göra! Filmen kommer att ha premiär den 17 juli i USA, vilket betyder att den kommer komma mycket senare till Sverige. Mycket dåligt tycker jag! Warner Bros skyller på manusförfattarstrejken, men Harry Potters manus har varit klart sen länge!



Finns förresten nya bilder på elpiano.bilddagboken.se om det är av intresse!


För er som inte visste, på torsda får jag min tandställning i överkäken, den 11 och 17 opererar jag massor i min mun (förstår inte hur de ska komma åt, men det är inte mitt problem :P) och den 18 får jag tandställning i underkäken. Mitt i allt det där kommer Simon hit, Pappa kommer hem från motorcykelresan i Europa, 18-årskalas, Hedwig and the angry inch (teater på Stadsteatern) och en massa annat. Ojoj... Hur ska jag hinna undrar jag!

Var på namngivning för Julia Karin Palla Håkanson (har tyvärr glömt Annas vackra efternamn som Julia ska ha som mellannamn). Det var mycket fint och vackert. Mats sjöng en sång till sin dotter. 12-strängad istället för 6-strängad gitarr, det ni!

Nu ska det idogt pluggas tecken.

Hopp och hej, om två veckor är Simon hos mig!!!






Saknar den här filuren! Men, vi skola träffas på veckans tredje dag. Således blir min väntan inte allt för lång!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vem är det som fyller 18?

Så skönt att de äntligen kan börja med Dina tänder.

2008-09-03 @ 18:51:34
Postat av: Frida

My löw! Vi måste ses snart!



Love you!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback