Östersund

Hej igen då alla ni som orkar läsa...

Nu är jag i Östersund och har varit det i en knapp vecka. Riktigt vackert här uppe så här års. Mest gult dock, finns inte så mycket lönn, så det blir inte så stor variation på lövfärgerna. Något rött finns knappt!

Härom dagen var jag och Simon i skogen. Vi gick runt vid ett ställe som heter Spikbodarna. Det var riktigt roligt för mitt inne i skogen låg det små fäbodar. De användes inte längre, men ända fram till 60-talet var de i bruk! Häftigt värre!
Det var hur som hellst en trevlig dag i skogen. Något kall och fuktig, men vacker!

Idag ska vi ha kalas och i morgon blir det Avenue Q (för tredje gången för min del)! Tyvärr har de bytt ut Fredrik Lykke mot Linus Wahlgren och Cecilia Wrangel är utbytt hon med. Men, Jakob Stadell är med (räknas som en av Sveriges största musikalartister) sp jag är nöjd i vilket fall som hellst!

Nu ska jag gå iväg och hanlda lite innan Simon kommer hem. Han jobbar idag så då får jag helt enkelt vara hushållshurtig på egen hand. Både Mona och Hasse är i Gävle hos Simons mormor så vi har FF hemma :P

Tjipp och hej! Jag har blåsor av min tandställning!


Emma

Kommentarer
Postat av: Mozter

Tjingeling Emmski! Kan du inte ta lite kort o lägga upp så vi får se hur det ser ut ?

Stor Kram :-)

2008-10-08 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback