Moppe musche

Hej igen då.

Jag är fortfarande Bona. Det känns ganska bra. Kommer att bli tråkigt att åka härifrån... Tycker om det här stället!

Idag har jag inte gjort så mycket. Lagat kollosalt mycket mat. Fyra limpor (jag har inte råd med köpebröd. Vet ni vad det  kostar!!) en gryta, en svamp och lök röra med vegansk grädde samt potatis.
Det var riktigt kalas det!

Nu ska jag trixa lite med mitt projekt. Är nästan klar. Det ärväldigt skönt samtidigt som lite frustrerande när jag  har alla mina bilder på Simons dator som han måste jobba på. Simon har (för att uttrycka det milt) lite mer än jag att göra. Jag har i stort settt bara mina bilder kvar att fixa.

I natt vet jag för övrigt inte var jag ska sova. Hitintills har jag sovit i en extrasäng/gästrum, men nu har skolan en gäst. Men men, vi fårse var det blir. I värsta fall i en soffa som jag får vänta på tills efter tolv nån gång (folket vill aldrig gå och lägga sig!)!

Nu ska jag arbeta. Hade förresten tenta häromdan. Gick bätrte än jag trodde, men inte bäst.

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback