Meiyou Qingxu... :(

Simon Simon Simon... Saknar Simon! Vi kommer inte att ses på ungefär en månad... Blä!

Men snart är det jul!

Det ska bli roligt. Har lyckats göra inlagd sill utan sill :P Blev riktigt gott. Kvar återstår jansson, köttlösa bullar och vegokorv. Men de två sistnämda finns som halvfabrikat. Väldigt behändigt när man inte har tid till att vara husmorshurtig!

Imorgon blir det till att baka julvört tänkte jag. Pappa var så snäll att han köpte ett kryddpaket som innehåller vörtkryddor :)

Träffade Ann och Anders nya bebis häromdagen. Hon var otroligt söt! Så lugn, till och med i min famn. Stal henne en stund nämligen :D

Nu är det en film med Linen som hägrar.


Tjipp och hej, jag saknar Simon!

Kommentarer
Postat av: matildatilda

vem är simon? ^^

Postat av: Josephine Bäck

Hallå! , jo jag tänkte tanka hem en bra film tills ikväll, har du något tips på någon bra eller ? :)

2008-12-21 @ 22:28:27
URL: http://josefineback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback