Första luckan-dagen

"Jul jul strålande jul!" eller hur det nu brukar låta, för vad är det som är strålande med regn och slask undrar jag! Det var ju så fin snö och mysigt som sjutton! Vad hände med det?! Jag och Simon var ute och lekte i den snön. Gick till Grimstaskogen och tittade på Mälaren bland annat. Fin fint det!

Basaren var i lördags och första advent igår. Och idag då, jo första december. Eller som man säger på kinesiska "tolvfte månaden första dagen". Knäppkineser! Men de räknar störtst först. När man skriver datum börjar man alltid med åren först.

Frida, jag kan meddela att jag ska vara en teaterapa nästa vecka! De ringde från kyrkan ocvh ville att jag skulle vara med i julvandringarna för åttaåringarna. Kan väl vara kul! Så på måndag, tisdag, onsdag och halva torsdag ska jag vara med Bengt och de andra för att leka ängel. Coolt eller vad?

 Nej, nu var det inte så mycket mer tror jag. Saknar Simon. Men det är väl ingen nyhet precis? Undrar vad folk önskar sig. Förslag tas tacksamt emot. Lunch till katten nu.

 /Emma, nu med hungrig (läs gnällig) katt!



P.s., och för er som undrat om era farhågor angående min släkt stämmer, kan jag konfirmera att det ryktet gör det. Min släkt är precis lika knäpp som ni tror. D.s.

Kommentarer
Postat av: Mozter

Hörrududu!!! Prata för dig själv du !! :-)

2008-12-04 @ 20:55:36
Postat av: Kusin

Heting geting-bild :P (L)

2008-12-04 @ 20:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback