1 oktober, måndag

Hej värld!

Ik, pluggångest! Så mycket tecken så lite tid! Vad jag göra?! Vad jag göra?!

Ligger efter med mina teckenläxor, vilket leder till att det är fem miljarder gånger svårare att göra de senaste läxorna eftersom vi gör två kapitel per vecka. Det i sin tur leder till att jag drar mig för att göra mina läxor eftersom jag bara blir irriterad pga att det är så svårt... Smart logik där!!... Not!



image20        image21

Hittade de här idag... Vad ska man säga? Har jag världens knäppaste lillasyster? Svar JA! Obs, hon knasar sig på båda bilderna. Glasögonen är mormors. Linnski har coola D&G glasögon. Inte för att mormors glasögon är ocoola.

Linen är knäpp!! :D
Och det bästa är att hon är MIN knäppis! :D :D :D


image22
Måste bara lägga upp den här bilden. Den är så häftig. Den är otroligt intensiv. Det är Linen som är modell by the way.


Ja... det var väl det för den här gången.

Teck och hej. Jag saknar alla i Stockholm!!
I NEED MY FRIENDS!!


//äma, nu trött på kinesiska

Kommentarer
Postat av: Frida

Kom igen, Emmski!! You can do it!!! Kämpa på! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback